מגוון יוזמות ופעילויות לטובת הפוגה מהמלחמה

משפחת הפקולטה לאומנויות נרתמה להעניק מעט שקט ולנסות להעלות מעט חיוך על הפנים בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, על ידי מגוון רחב של פעילויות ערכיות וחווייתיות

06 נובמבר 2023
פעילויות בזמן הלחימה של הפקולטה לאמנויות
מתוך סדרת ההרצאות "המוזות לא שותקות"

 

אוטובוס הסרטים - בית הספר לקולנוע וטלוויזיה

צוות מופלא של סטודנטים וסטודנטיות מביה"ס לקולנוע וטלוויזיה התנדבו ויצאו יחד עם צוות של הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים וסטודנטיות שלנו עם פרויקט "אוטובוס הסרטים", כדי לשמח ולעשות טוב על הלב לתושבי העוטף והצפון אשר נפגעו מהמלחמה בבתי המלון ובתי האירוח בהם הם משתכנים והקרינו לילדים סרטים (סרטי ילדים כמו – מדגסקר וכד'), למבוגרים ואף לחיילים בבסיסים.

 


בתמונה: הסטודנטים המשתתפים בפרוייקט "אוטובוס הסרטים" מביאים איתם מחצלות, פופים, מכונת פופקורן ועוד...
 

 

אגדה במזוודה - החוג לאמנות התיאטרון

שיתוף פעולה של סטודנטים מהחוג לאמנות התיאטרון מהמסלולים – מסלול למצטיינים במשחק, מסלול בימוי, התכנית למצטיינים בעיצוב במה, קולנוע וטלוויזיה במסגרת התכנית הרב תחומית וביה"ס למוזיקה ובליווי הסגל. הם יצרו 4 הצגות מבוססות אגדות ילדים מוכרות (הדייג, אשתו ודג הזהב, נסיך צפרדע, שלוש החיות ואמורי אשיג אטוסה) והכניסו אותן למזוודה (הכוללת תלבושות, תפאורה ואת כל הציוד הנדרש) ויצאו לשמח את כל ילדי העוטף והצפון אשר משתכנים במלונות ובתי האירוח.

 


בתמונה: שלוש החיות״ מאת ובבימוי אברהם בנסון מבימוי שנה ד׳ ובהשתתפות סטודנטיות שנה ג': יעל דינקו, נטע טל וסתיו אוביץ

 

 

מעט מן האור - ביה"ס למוזיקה

סדרת קונצרטים המשודרים בשידור חי בערוץ היוטיוב של בית הספר למוזיקה - בסדרת "מעט מן האור" סטודנטים וחברי סגל מנסים להעניק מעט שקט וחיבוק מוזיקלי שיעזור לברוח מהמציאות שנקלענו אליה. הסדרה משודרת כל יום חמישי ב-19:00

בתמונה: סטודנטים מהמחלקה מנגנים בשידור חי. קרדיט צילום: יואל לוי

 

 

אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו" הכולל סטודנטים ובוגרי בית הספר, ומנוהל ע"י עומר יריב, ראש מחלקת כלי הקשה של בית הספר, מסתובבים ללא הפסקה בדרכים ומביאים קצב ושמחה למפונים ברחבי הארץ.

 

בתמונה: מנגנים ומתופפים למען מפוני הדרום

 

בנוסף סטודנטים של בית הספר מופיעים מיוזמתם בכל מקום (בתי מלון ובכל מקום בו מתארחים תושבי הדרום המפונים). המחלקה הווקאלית של בית הספר בליווי פסנתר של ראש בית הספר, ד"ר אורי בנימין רום.

 

חבילות למילואימניקים - סגל הפקולטה לאמנויות

תודה לסטודנטים והסטודנטיות של הפקולטה לאמנויות שגויסו למילואים ואפשרו לנו לפנק אותם.ן בימים קשים אלו, שלחנו עבורם.ן חבילות מפנקות, לכל רחבי הארץ כדי לתמוך בהם.ן ובמשפחותיהם.ן. חבילות מלאות כל טוב, שסגל הפקולטה אסף, הכין וארז במיוחד בשבילם.ן. מאחלים לכם.ן שתחזרו בשלום ותשמרו על עצמכם.ן.

בתמונה: חבילה מוכנה וארוזה בהרבה אהבה, בדרך למילאומניק.ית

 

חוברות אומנות - הגלריה האוניברסיטאית לאמנות

צוות הגלריה מבקר בבתי מלון באזור המרכז המארחים ילדים שפונו מבתיהם – ילדי העוטף והצפון. צוות הגלריה יצר שתי חוברות פעילות המאפשרות לילדים ללמוד על אמנות גם בהעדר מסגרת. פעילויות אלו נועדו לעורר את סקרנותם, לטפח יצירתיות ולעזור להם להבין טוב יותר את הסיפורים והרגשות המועברים באמצעות ביטויים אמנותיים שונים. הצוות עובד בשיתוף פעולה עם הצוות החינוכי במלונות, נפגשים עם הילדים , מדריכים  ומעודדים אותם לחקור את כישרונותיהם האמנותיים. זו חוויה מחממת לב לראות את החוסן והיצירתיות של הילדים הללו, ואנו מודים על ההזדמנות. להורדת החוברת.

 

בתמונה: חוברת יצירה של הצייר הקטלוני מספרד חואן מירו

 

בתמונה: חוברת יצירה של ואן גוך, וחומרי יצירה שניתנים לעבודה לילדי העוטף והצפון

 

תודה לכל המתנדבים המדהימים שלנו בפקולטה לאמנויות! על העבודה הקשה שאיפשרה לנו לקיים את כל הפעילויות הנהדרות והערכיות בימים אלו.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>